Kasutajatingimused

Kasutajatingimused

Marver Eesti OÜ (edaspidi Poe haldaja) ja klient, kes vormistab www. rosme.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Klient), on kokku leppinud järgnevates tingimustes.

1. Üldsätted

1.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust. 1.2. Poe haldajal on õigus mistahes ajal teha E-poe pakutavasse teenusesse muudatusi.

1.3. Poe haldajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus Kliendile teatada sellest kirjalikult elektronposti teel.

2. Tooted ja ostu sooritamine

2.1. Kõik kuvatavad Tooted ei pruugi alati laos olemas olla.

2.2. Kui mõni toode puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Kliendiga ühendust hiljemalt 3 (kolme) tööpäeva jooksul. Sellisel juhul pakutakse välja võimalik uus tarneaeg või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga. Kui Klient ei ole uute tingimustega nõus, siis ta võib keelduda tellimusest ja juba makstud raha tagastatakse.

2.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.

2.4. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

2.5. Klient, kes valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakt telefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks, makseviis).

2.6. Klient kohustub esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Poe haldaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

2.7 Klient kinnitab tellimuse esitamisega, et ta on vähemalt 18-aastane.

2.8 Kliendil on õigus valida järgnevate makseviiside vahel. Arve alusel maksmine, Paypal, LiisiID, Maksekeskus AS pangalingid (SEB pangalink, Swedbank pangalink, Luminor pangalink, LHV pangalink, Coop pangalink, Pocopay pangalink, Visa krediitkaardimakse, Maestro krediitkaardimakse, Mastercard krediitkaardimakse).

2.9. Poe haldaja on ostu sooritamiseks vajalike isikuandmete vastutav töötleja. Poe haldaja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

3. Hinnad

3.1. Kõikide E-poes olevad toodete baashinnad on arvestatud eurodes.

3.2. Poe haldajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu.

3.3. Kui Poe haldaja on E-poes muutnud hindu peale kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

4.1. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval ning ostjaga võetakse hiljemalt järgmisel tööpäeval ühendust.

4.2. Toodete garanteeritud tarneaeg on 15 tööpäeva, kui toote juurde ei ole kirjutatud teisiti. Juhul, kui me ei suuda mõnda toodet 15 tööpäevaga tarnida, informeerime Teid sellest koheselt. Vajadusel on Teil siis võimalus tellimus tühistada ja me kanname Teile raha tagasi.

4.3. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel ostjaga.

4.4. Kliendil on õigus valida järgnevate kauba kättesaamisviisi vahel: Kullerpakk, Itella SmartPost, Omniva pakiautomaat või postkontor

5. Lepingust taganemine enne Poe haldaja poolset lepingu täitmist

5.1. Kui Klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub ta sellest võimalikult kiiresti Poe haldajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@rosme.ee. E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Kliendi kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).

5.2. Kui taganemisavaldus jõuab osutajani peale Poe haldaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.

5.3. Poe haldaja kannab Kliendile tasutud summa tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

5.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, millelt toimus selle laekumine Poe haldajale.

6. Tagastusõigus

6.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus, mis algab kauba kättesaamisest.

6.2. Tagastamisele kuuluvad kõik tooted, välja arvatud VÕS § 53 lg 4 p 4 1 sätestatud sellise suletud pakendis asja üleandmine, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud(sukad, sukkpüksid, sokid, põlvikud.pesu) ja avamise all on mõeldud toote ümbrist mitte kauba pakendit.

6.3. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne ja kasutusjälgeteta.

6.4. Tagastamisel kantakse Kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul päevast, millal on taganemisavaldus kätte saadud.

Taganemise avalduse näidis:

Saaja: Marver Eesti OÜ

UUS 57 ,Tartu ,60503

e-posti aadress info@rosme.ee

 

Soovin taganeda lepingust, mille esemeks on järgmine Kaup:

Tagastatava Kauba müügiarve number:

Müügiarve kuupäev/Kauba kättesaamise kuupäev:

Ostja nimi:

Ostja aadress:

Ostja e-posti aadress ning kontakttelefon:

Avalduse saatmise kuupäev:

Avalduse saatja nimi (paberkandjal ka saatja allkiri):

 

6.5. Raha kantakse üle Kliendi poolt esitatud arvelduskontole.

6.6. Tagastada tuleb sama teenust kasutades,mis oli tellimuse kättesaamiseks valitud.

6.7. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta kasutuslepingus toodud tingimustele, siis

tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.

7. Isikuandmed ja nende kasutamine

7.1. Kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Poe haldajale enda isikuandmete töötlemiseks.

7.2. Tellimuse esitamisel kasutaja poolt sisestatud osutajale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Kliendile.

7.3. Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine E-poes tellimuse registreerimisel.

7.4. Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Klient tellimuse kohta (perekonnanimi, eesnimi, tänav, maja, korteri number, asula või linn, postiindeks, telefoninumber, sünniaasta, sugu, tarnimisviis, kasutatud makseviis, E-poe Kasutuslepinguga nõustumine müügipakkumiste saatmisega elektronposti aadressil, vabatekstina sisestatud märkused).

7.5. Isikuandmeid, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Kliendile, võib edastada kulleriteenust osutavaile ettevõttele.

7.6. Poe haldaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.

7.7. Poe haldaja jätab endale õiguse edastada kasutajat puudutavaid andmeid juhul, kui need edastatakse isikule, kes töötleb andmeid seadusega ettenähtud kohustuse täitmiseks ning omab selleks seaduslikku õigust või kui see toimub Kliendi muu isiku elu tervise või vabaduse kaitseks.

7.8. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.

7.9. Kasutaja annab Poe haldajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil tellimuskinnituse.

7.10. Kasutaja annab Poe haldajale nõusoleku saata müügipakkumisi tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressil juhul, kui on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega vastavas aknas.

8. Kasutamistingimused

8.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Kliendile kohustuslik.

8.2. Tellimuse esitamisel automaatselt nõustub Klient, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

9. Pretensioonide käsitlemise kord.

9.1. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu  jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Et hilisemaid probleeme oleks lihtsam lahendada, peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Marver Eesti OÜ e-poest www.rosme.ee.

Meeldetuletus tarbijale: Selleks, et tarbija mõistaks, millised on tema õiguskaitsevahendid ja kuidas neid kasutada, peab ettevõtja lepingueelse teabena esitama meeldetuletuse, et tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. VÕS § 101 lg 1 p 1-6 järgi on õiguskaitsevahenditeks: 1) nõuda kohustuse täitmist; 2) oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; 3) nõuda kahju hüvitamist; 4) taganeda lepingust või öelda leping üles; 5) alandada hinda; 6) rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist. 9.2. Pretensiooni võib esitada tootmis- ja materjalivigadele.

9.3. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba üleandmisest.

9.4. Ekspertiisi teostab toote valmistanud firma esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.

9.5. Sõltumatu ekspertiis - kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi juhul, kui klient ei ole tootja poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.

9.6. Pretensioon ei kuulu lahendamisele kui tootja tõestab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül.

9.7. Kui pretensiooni aluseks oleva toote tootmine on lõpetatud võtab Marver Eesti OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega aga eelnevalt kokkuleppides.

9.8.Kohtuväliseid kaebusi lahendavaks organiks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon. Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja kaupleja vahelisest lepingust tulenevaid nii riigisiseseid kui ka piiriüleseid tarbija algatatud tarbijavaidlusi, mille üheks osapooleks on kaupleja, kelle asutamiskoht on Eesti Vabariigis. TKS § 46 lg 1 järgi on tarbijavaidluste komisjonile avalduse esitamise õigus ainult tarbijal, kui kaupleja on keeldunud tarbija nõuet rahuldamast või tarbija ei ole nõus kaupleja pakutud lahendusega.

9.9.Tarbijavaidluste komisjonile avalduse esitamise nõuded on leitavad järgmiselt veebileheküljelt: https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine ning piiriüleste vaidluste lahendamiseks veebilehel: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Kasutajatingimused.pdf